måndag, januari 28, 2013

H.E.A.T

Tja tja!
Senaste veckorna har gått rätt snabbt! Har jobbat lite då och då och tränat och träffat Johan. Pluggat rätt mycket körkortsteori också.

I fredags festade jag hemma hos mig med Anna och Josse, och därefter drog vi till Bowlingen i Rättvik eftersom bandet H.E.A.T skulle spela. Jag kände ju deras ljudtekniker, eller vi har en gemensam vän (som jag aldrig träffat), men jag har träffat den snubben 2 gånger nu, haha. Han skrev upp mig och Anna på gästlistan så vi slapp betala 200 kr i inträde, skönt! När vi kom dit så hittade vi ljudkillen och hela H.E.A.T vid bowlingbanorna så vi fick hoppa in och spela med dom. Det var roligt! Jag råkade slänga ett klot bakåt och det var sjukligt pinsamt dock!

Bandet spelade asbra, och Erik Grönvall som sjunger var grym. Hans röst är svinbra verkligen! Bra jobbat H.E.A.T! Hade en rolig kväll!

I går, söndag, spelade vi match mot Sätra, borta, och vi krossade dom totalt! 10-4 vann vi med! Så jävla underbart!!! Jag gjorde 4 mål och en assist så jag fick 5 poäng. Jag som aldrig aldrig aldrig lyckas annars. Skönt! Då åkte vi hem glada kan jag lova!

På onsdag ska jag till Falun för att gå på möte angående Rockstad Falun och allt som kommer hända innan dess. Ska bli intressant!


Här är några bilder från i fredags btw...

//C









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar